Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου ένα 6χρονο αγοράκι τραυματίστηκε στην παιδική χαρά του εμπορικού κέντρου Fashion City Outlet, στη Λάρισα, και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης. Η είδηση του τραυματισμού δημοσιεύτηκε στις ιστοσελίδες μας kosmoslarissa.gr και thessalianews.gr (http://www.kosmoslarissa.gr/blog/larisa/larisa-traymatistike-agoraki-se-paidiki-xara και http://thessalianews.gr/blog/larisa/traymatistike-agoraki-se-paidiki-xara).

Το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής η υπεύθυνη μάρκετινγκ του εμπορικού κέντρου Νάνσυ Κουρούπη επικοινώνησε με την Γεωργία Τριανταφύλλου, αρμόδια των ιστοσελίδων μας για θέματα διαφήμισης, και της ανακοίνωσε ότι λυπάται αλλά η διαφημιστική πρόταση που τους είχαμε υποβάλει -και μας είχαν ήδη ενημερώσει ότι εγκρίθηκε- δεν πρόκειται να υλοποιηθεί επειδή δημοσιεύσαμε την είδηση για τον τραυματισμό του 6χρονου αγοριού! 

Μάλιστα έσπευσε να τονίσει με έμφαση ότι η ακύρωση της εν λόγω διαφημιστικής καμπάνιας δεν γίνεται για κανέναν άλλο λόγο, όπως π.χ. θα μπορούσε να ήταν ο τιμοκατάλογος ή τα στοιχεία επισκεψιμότητας. “Μα κυρία Κουρούπη το ατύχημα είναι τρέχουσα ειδησεογραφία, είναι δουλειά των δημοσιογράφων”. Για να έρθει η απάντηση: “Κυρία Τριανταφύλλου σας μεταφέρω την απόφαση της εταιρείας...”.

Με την συγκεκριμένη εμπορική επιχείρηση είχαμε συνεργαστεί διαφημιστικά και στο πρόσφατο παρελθόν χωρίς πρόβλημα. 

Δεν διανοούμαστε όμως ποτέ ότι, για την επικοινωνιακή διαχείριση ενός ατυχήματος στις εγκαταστάσεις της, η θυγατρική στη Λάρισα των πολυεθνικών ομίλων Sonae Sierra και McArthurGlen θα μετέρχονταν πρακτικές μπανανίας για να εξαναγκάσει τοπικά ΜΜΕ να αυτολογοκριθούν και να αποκρύψουν ένα δυσάρεστο γεγονός με δέλεαρ την διαφήμιση που μοιράζει.

Εμείς από την πλευρά μας τι έπρεπε να κάνουμε; Να αποσιωπήσουμε το ατύχημα ενός μικρού παιδιού, που ευτυχώς δεν αποδείχθηκε δυστύχημα όπως συνέβη πριν λίγες μέρες με το κοριτσάκι στον Αλμυρό, ώστε να γίνουμε αρεστοί στην διοίκηση του Fashion City Outlet;

Αντί οι ιθύνοντες του εμπορικού κέντρου να επιδείξουν την απαραίτητη ευαισθησία και να σπεύσουν να εκδώσουν ανακοίνωση για το περιστατικό και την ασφάλεια των εγκαταστάσεών τους, όπως άλλωστε είχαν υποχρέωση να πράξουν, χρησιμοποιούν πρακτικές που κάθε άλλο παρά συνάδουν με το μέγεθός του. 

Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να φροντίσουν να εξαφανίσουν την είδηση από τα τοπικά ΜΜΕ (σ.σ. το ατύχημα του αγοριού είναι κατεβασμένο εκ των υστέρων σε αρκετά σάιτ της Λάρισας) ώστε να κρατήσουν την κοινή γνώμη στο σκοτάδι, για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα όπως είναι ο τραυματισμός ενός 6χρονου παιδιού.

Δυστυχώς αυτή δεν είναι πολιτική εταιρείας που θέλει να λέγεται κοινωνικά υπεύθυνη.

Ειλικρινά λυπούμαστε.

Για την Local News M.IKE και τις ιστοσελίδες kosmoslarissa.gr, thessalianews.gr, trikalaenimerosi.gr, thessaliaeconomy.gr.

Ο διευθυντής Κώστας Τόλης