Μόνο δύο θέσεις, για προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων, από τις 106 που ζητήθηκαν εγκρίθηκαν για το Νοσοκομείο Βόλου, σύμφωνα με την τελευταία προκήρυξη που δημοσιοποιήθηκε.

Συγκεκριμένα, η προκήρυξη 5Κ/2023 του ΑΣΕΠ προβλέπει την πλήρωση 775 θέσεων μόνιμου προσωπικού σε φορείς του υπουργείου Υγείας και προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας τριών ετών στο Γενικό Νοσοκομείο Παπαγεωργίου (Ν.Π.Ι.Δ.), Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 4765/2021.

Αν και στην 5η ΥΠΕ το Αχιλλοπούλειο είναι το δεύτερο σε κλίνες Νοσοκομείο, το ποσοστό στελέχωσής του είναι στο 54,7% έναντι 71,2% της Καρδίτσας, 69,3% των Τρικάλων, 69,2% του Πανεπιστημιακού της Λάρισας, 56,1% της Λαμίας, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο του Βόλου, Ντίνος Μηνδρινός.

Βόλος: Τελευταίο το “Αχιλλοπούλειο” σε έγκριση θέσεων στην 5η ΥΠΕ


Σημειώνεται οτι το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας πήρε οκτώ θέσεις , το Γενικό Νοσοκομείο ΛΑΜΙΑΣ έξι θέσεις, το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς τέσσερις θέσεις όπως και τα Γενικά Νοσοκομεία Λάρισας “ΚΟΥΤΛΙΜΠΑΝΕΙΟ & ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕΙΟ” και Καρδίτσας, ενώ το Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων πήρε 3 θέσεις.

Στα 12 Νοσοκομεία της 5ης ΥΠΕ καταγράφονται 3.329 μη καλυμμένες θέσεις ενώ 511 από αυτές είναι στο Νοσοκομείο του Βόλου. Ο κ. Μηνδρινός τόνισε ότι κάποιες από τις 511 θέσεις καλύπτονται από ιδιώτες και από συμβασιούχους, διαφορετικά δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει το Νοσοκομείο.
Οι δύο θέσεις που εγκρίθηκαν αφορούν δύο ειδικότητες, αυτή του παρασκευαστή και του κλιβανιστή απολυμαντή και οι δύο ΔΕ.
Επιπλέον από το Νοσοκομείο αποχώρησαν το 2023 30 εργαζόμενοι, κυρίως λόγω συνταξιοδοτήσεων και αποχωρήσεων, ενώ υπήρξαν 10 διορισμοί και πέντε αφίξεις από μετατάξεις. “Άρα παραμένουμε με αρνητικό πρόσημο” τονίζει ο κ. Μηνδρινός.

Το τηλεφωνικό κέντρο

Ακάλυπτο παραμένει το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου Βόλου καθώς λείπει με άδεια η μοναδική εργαζόμενη τηλεφωνήτρια και χρέη τηλεφωνητή εκτελεί στην πρωινή βάρδια τουλάχιστον υπάλληλο της εταιρείας Σεκιούριτι. “Στο παρελθόν το κέντρο καλύπτονταν από τέσσερα άτομα. Τώρα υπάρχει μόνο ένα που μπορεί να αδιαθετήσει η να λάβει την άδειά του. Η διοίκηση μας είπε ότι διερευνά να υπάρχει ένας τηλεφωνητής που ηλεκτρονικά θα καθοδηγεί τους ενδιαφερόμενους. Καλό είναι αυτό, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει τηλεφωνητής, ειδικά για κάποιους που δεν μπορούν να αντιληφθούν πως λειτουργεί το σύστημα. Αν γνωρίζει κάποιος το εσωτερικό τηλέφωνο μπορεί βέβαια να καλεί απευθείας”, εξήγησε ο κ. Μηνδρινός.

ertnews.gr