Στον αντίποδα της επαναφοράς αμαξοστοιχιών της στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, λόγω της χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων κατά του κορωνοϊού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην περιοχή των Τρικάλων προχωρά στην αναστολή δρομολογίων, όπως γνωστοποιεί με επίσημη ανακοίνωσή της. 

Πρόκειται για τα δρομολόγια των ανταποκρίσεων με τις αμαξοστοιχίες Intercity, 3880 και 3881 στο τμήμα Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, για τους επιβάτες της Δυτικής Θεσσαλίας που ταξιδεύουν από και προς Αθήνα. Οι συγκεκριμένες ανταποκρίσεις στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου εξυπηρετούν με τον ίδιο τρόπο και το επιβατικό κοινό της Καρδίτσας. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην θέση των αμαξοστοιχιών πρόκειται να δρομολογήσει τοπικά λεωφορεία, τα ωράρια των οποίων θα ανακοινωθούν εντός της ερχόμενης εβδομάδας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η ημερομηνία της παύσης των δρομολογίων του τρένου, ωστόσο θεωρείται άμεση. 

Επιπλέον, αναστέλλονται και τα δρομολόγια 3561 και 3562 του τμήματος Λάρισα – Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα, ενώ αντιθέτως επανέρχονται αρκετά δρομολόγια του Προαστιακού από την Λάρισα προς την Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως.  

Πλέον, η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση των Τρικάλων με την Αθήνα θα είναι δυνατή με το υπάρχον μοναδικό, καθημερινό δρομολόγιο, από και προς την πρωτεύουσα, που γίνεται με απλή αμαξοστοιχία.  

Και βεβαίως, ούτε λόγος για την σύνδεσή τους με την Θεσσαλονίκη!

Η απλή αμαξοστοιχία 3881 υποτίθεται πως εξυπηρετεί την συγκοινωνία και με την συμπρωτεύουσα, ως δρομολόγιο ανταπόκρισης. Ωστόσο, αν κάποιος επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο ταξιδιού, ξεκινώντας από τα Τρίκαλα στις 16:01μ.μ. θα φτάσει στον Παλαιοφάρσαλο στις 16:42 το απόγευμα για να περιμένει στο σταθμό τουλάχιστον 1 ώρα, μέχρι να έρθει το Intercity στις 17:51μ.μ.!

Στην Θεσσαλονίκη θα κατέβει από το τρένο στις 19:45μ.μ., με την συνολική διάρκεια του ταξιδιού να φτάνει σχεδόν τις 4 ώρες! 

Αν πάλι διαλέξει το δεύτερο επόμενο δρομολόγιο από τα Τρίκαλα για την Θεσσαλονίκη, με ανταπόκριση και πάλι, θα φτάσει στον προορισμό του μετά από 5 ώρες και 14 λεπτά! 

Την στιγμή που η χώρα είναι έτοιμη να υποδεχθεί το σύγχρονο και ταχύτατο "Λευκό Βέλος", η Δυτική Θεσσαλία παραμένει ως απλός θεατής των εξελίξεων και αποκομμένη από το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας. 

Η αναστολή των αμαξοστοιχιών ανταπόκρισης στην ουσία σηματοδοτεί την οριστική κατάργηση των ήδη υποβαθμισμένων και χαμηλής ζήτησης δρομολογίων, από και προς την Αθήνα.  

Μ.Σ. trikalaenimerosi.gr