Αύξηση που ξεπερνά το 20% καταγράφουν οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα το 2019, μέσω των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων για την Ελλάδα.
Το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα της εταιρείας ερευνών ΤrevoTrend στη γερμανική αγορά και παρουσιάστηκαν στο «FVW Workshop Athens-Attica 2019», που διοργάνωσαν στην Αθήνα το μεγαλύτερο δίκτυο επικοινωνίας για τον τουρισμό στη Γερμανία FVW Medien, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Περιφέρεια Αττικής, με την υποστήριξη του ΕΟΤ.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, επιβεβαιώνει την ισχυρή δυναμική της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Γερμανίας, σε εφαρμογή της στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού, Έλενας Κουντουρά, για τη δυναμική προώθηση στη Γερμανία και τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο.
Το workshop είχε ως αντικείμενο την παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Αθήνα και η Περιφέρεια Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές. Έλαβαν μέρος 45 επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς, ενώ πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και το ΞΕΕ και φορείς της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του τουριστικού περιοδικού FVW, Klaus Hildebrandt. Τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο αναπληρωτής γ.γ., Γιάννης Γούλιος, κι ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής, Πέτρος Σαγάνας.
Κατά την παραμονή τους στην ελληνική πρωτεύουσα, οι εκπρόσωποι της γερμανικής τουριστικής αγοράς πραγματοποίησαν σειρά επισκέψεων σε μνημεία και αξιοθέατα για την εξοικείωσή τους με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Αττικής. Το πρόγραμμα τους περιλάμβανε ξενάγηση στο  ιστορικό κέντρο της Αθήνας, παρακολούθηση θεατρικού δρώμενου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού από το Φεστιβάλ Αθηνών, επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τη Λίμνη της Βουλιαγμένης και το Σούνιο, όπως επίσης συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση οινογνωσίας με την παρουσία μεγάλου αριθμού οινοπαραγωγών της Αττικής.

naftemporiki.gr