Στην υλοποίηση του έργου της κατασκευής κυκλικού κόμβου στα «Αστέρια» Αγριάς προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας μετά την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του έργου μεταξύ του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού και του αναδόχου. Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Περιφέρεια Θεσσαλίας δίνει λύση σε ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής καθώς θα απαλείψει τα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρατηρούνταν ιδιαιτέρως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 440.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Θεσσαλίας.
Σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός σημείωσε τα εξής: "Δίνουμε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που ταλαιπωρούσε όχι μόνο τους κάτοικους της περιοχής αλλά και τους επισκέπτες ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Με την κατασκευή του κυκλικού κόμβου στα Αστέρια Αγριάς θα έχουμε ως αποτέλεσμα την αυτορρύθμιση της κυκλοφορίας και την απάλειψη των μποτιλιαρισμάτων που δημιουργούταν. Είναι ένα έργο που ενισχύει την ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων και τη μεταφορά των εμπορευμάτων. Τα έργα πέρα από τη χρησιμότητα τους  δημιουργούν μόχλευση στην τοπική πραγματική οικονομία και συντηρούν θέσεις εργασίας."
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ
Στο σημείο όπου διασταυρώνεται η κίνηση από την παραλιακή από Βόλο προς Αγριά και από το τούνελ της Γορίτσας για όσους επιλέγουν τον περιφερειακό πρόκειται να προχωρήσει η μετατροπή του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου με σηματοδότηση, σε κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου. Η επιλογή της συγκεκριμένης γεωμετρίας του κόμβου έλαβε υπόψη τα πλεονεκτήματα των κυκλικών κόμβων έναντι των σηματοδοτούμενων που είναι:
     - Η αυξημένη  ασφάλεια αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των κυκλικών κόμβων, σε σχέση με άλλα είδη κόμβων, εξ’ αιτίας της μικρής ταχύτητας  που επιβάλλουν, ενώ παρουσιάζουν λιγότερα συνολικά σημεία εμπλοκής και εξάλειψη εμπλοκής αριστερής στροφής.
     - Η δυνατότητα αναστροφής, η οποία έχει εξαιρετική σημασία κατά μήκος των εθνικών  και επαρχιακών οδών στη χώρα.
     - Ότι δεν απαιτείται φωτεινή σηματοδότηση των ισόπεδων κόμβων (μείωση του χρόνου αναμονής, μείωση του κόστους συντήρησης, μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και μείωση της ηχορύπανσης).
     - Ότι παρέχεται η δυνατότητα ομαλής μείωσης της ταχύτητας.