
Ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, φέρνοντας μαζί του νέα δεδομένα στις οδικές μεταφορές, την περιφερειακή ανάπτυξη και την τουριστική πρόσβαση σε σημαντικούς προορισμούς της κεντρικής Ελλάδας.
Με συνολικό μήκος 182,1 χιλιομέτρων και προϋπολογισμό που προσεγγίζει τα 1,4 δισ. ευρώ, το έργο κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ και σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, προκειμένου να ενώσει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα.
Από τον Απρίλιο του 2024, έχουν παραδοθεί σε κυκλοφορία 136 χιλιόμετρα του νέου αυτοκινητόδρομου, από τον ανισόπεδο κόμβο με τον άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης (Α.Θ.Ε.) έως τον ανισόπεδο κόμβο της Καλαμπάκας.
Πρόκειται για έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και λωρίδα έκτακτης ανάγκης, που διευκολύνει την ταχεία και άνετη πρόσβαση σε περιοχές όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, τα Τρίκαλα και το Καρπενήσι. Η ολοκλήρωση αυτής της διαδρομής δημιουργεί νέα αναπτυξιακή προοπτική για τον κορμό της χώρας, επιταχύνοντας τις μετακινήσεις και ενισχύοντας το τουριστικό και οικονομικό αποτύπωμα της Κεντρικής Ελλάδας.
Το μόνο τμήμα του έργου που απομένει να ολοκληρωθεί είναι το βόρειο, μήκους 46 χιλιομέτρων, το οποίο συνδέει την Καλαμπάκα με την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών. Σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία του Μαρτίου 2025, η συνολική πρόοδος της κατασκευής του βόρειου τμήματος ανέρχεται στο 72,77%. Οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς, καθώς 780 εργαζόμενοι και 440 μηχανήματα βρίσκονται καθημερινά σε δύο κεντρικά και δύο υποστηρικτικά εργοτάξια, με στόχο την έγκαιρη ολοκλήρωση.