Στα Τρίκαλα, οι σύγχρονες και οι ασφαλείς γέφυρες, για πεζούς, ποδηλάτες και οχήματα, είναι ένα από τα αιτήματα των πολιτών. Μετά την πρόσφατη θεομηνία και τις καταστροφές που έφερε ο Daniel, τρεις γέφυρες που βρίσκονται στον Ληθαίο, εντός της πόλης, παρουσιάζουν πρόβλημα στατικότητας.

Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Καταβούτα, αντιδήμαρχο Τεχνικών έργων Δήμου Τρικκαίων, οι δύο πεζογέφυρες έκλεισαν για καθαρά προληπτικούς λόγους και δεν συνιστούν κίνδυνο για τους διερχόμενους, είναι, ωστόσο, αρκετά παλαιές γι ‘αυτό και θα ανοικοδομηθούν πλήρως, δηλαδή θα γκρεμιστούν και θα γίνουν νέες.

Οι περισσότερες γέφυρες στον Δήμο Τρικκαίων έχουν κατασκευαστεί 50, 60, 70 χρόνια πριν, και τα προβλήματα έχουν συσσωρευτεί. Για παράδειγμα, η γέφυρα Γκίκα το 1961, η πεζογέφυρα Κουτσομυλίων στις αρχές της δεκαετίας του 1960, η Γούρνας το 1972, η Μαρούγγαινας το 1949 κ.ο.κ. Οι νεότερες, όπως στο πρώην ΚΤΕΛ ή του Ασκληπιού, το 1988 και το 1998 αντιστοίχως, χρήζουν λιγότερων μεν, αναγκαίων παρεμβάσεων δε.

Οι γέφυρες των Τρικάλων θα αναβαθμιστούν και αισθητικά.

Σε κάποιες άλλες γέφυρες της περιοχής, θα γίνουν παρεμβάσεις, θα τοποθετηθεί δηλαδή αντιολισθητικό δάπεδο, θα αντικατασταθούν κιγκλιδώματα, θα γίνει καθαρισμός και βαφή όλων των υπολοίπων κιγκλιδωμάτων, θα τοποθετηθεί ειδικός νυχτερινός φωτισμός, όπου αυτό είναι εφικτό, ενώ θα χρωματιστούν οι γέφυρες και θα τοποθετηθούν καθιστικά δίπλα στην κοίτη του ποταμού.

ertnews.gr