Στις ράγες της υλοποίησης μπήκε από χθες το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου.
Ήταν η τελευταία υποχρέωση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, η ενημέρωση της αρμόδιας Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, πριν την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο του έργου.
Ο συμβατικός χρόνος παράδοσης του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία αναμένεται τις επόμενες ημέρες.
Σχετικά με την σύμβαση ύψους 42,4 εκατομμυρίων ευρώ και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Αχ. Καραμανλής σημείωσε ότι αφορά:
- Στην κατασκευή της Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης, Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος,
- Και στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λατομείου – ΒΙΠΕ – Βόλος.
- Ο χρονικός ορίζοντας του έργου, που θα χρηματοδοτηθεί κι αυτό από το ΥΜΕΠΕΡΑΑ είναι οι 36 μήνες.
Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το έργο αυτό έχει εξαγγελθεί επανειλημμένως, όμως είναι η πρώτη φορά που συμβασιοποιείται και μάλιστα μέσα σε οκτώ μήνες. Στο σημείο αυτό, υπογράμμισε ότι: «Πλέον τα σιδηροδρομικά έργα στην Ελλάδα αλλάζουν σελίδα, διότι θα γίνονται με τη διαδικασία μελετοκατασκευής για το σύνολο του έργου και θα γλυτώνουμε χρόνο».
Ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Καραγιάννης από την πλευρά του σημείωσε ότι το έργο θα δώσει άλλη πνοή στην περιοχή, καθώς θα αποτελεί ουσιαστικά τον «προαστιακό» της Θεσσαλίας.
Ανέφερε επίσης ότι η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει 200 μέτρα από το λιμάνι του Βόλου, ώστε στο μέλλον να συνδεθεί και με το λιμάνι.

Mε πληροφορίες από iefimerida.gr