Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν είναι ο απαθής, αφελής τύπος της δεκαετίας του ’50. Είναι ενημερωμένος, απαιτητικός και κυρίως γνωρίζει τι ζητάει. Για τον λόγο αυτό η κατανάλωση πλέον ανάγεται σε επίπεδο ξεχωριστού βιώματος. Υπό αυτό το πρίσμα οποιοσδήποτε παρέχει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία θα πρέπει όχι απλώς να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά. Επομένως οι νέες συνθήκες, που διαμορφώνουν την καταναλωτική εμπειρία δε θα άφηναν ανεπηρέαστη και μια υπηρεσία όπως η ενοικίαση αυτοκινήτου.

 Νοικιάζεις, συμπληρώνεις χαρτιά, πληρώνεις, παραδίδεις και τέλειωσες. Η διαδικασία μοιάζει πολύ απλή. Επομένως- δίκαια θα διερωτούνταν κανείς- τί μπορεί να κάνει μια τέτοια υπηρεσία ξεχωριστή ή γιατί να συνιστά μια ιδιαίτερη εμπειρία η ενοικίαση αυτοκινήτου. Δύο λόγοι θα οδηγούσαν σε αυτή την απορία: είτε κάποιος δε γνωρίζει τον χώρο ή έχει απευθυνθεί σε εξαιρετικούς επαγγελματίες, που έκαναν τα πάντα να μοιάζουν «παιχνιδάκι» και αυτό ακριβώς είναι, που καθιστά την προσφορά της εν λόγω υπηρεσίας εξαιρετική “customer experience”.

Η ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα γίνεται απλή υπόθεση

 «Σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός» έλεγε ο Καβάφης. Ρήση, η οποία αν το καλοσκεφτούμε έχει αντίκρισμα σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Πόσες φορές δεν κανονίσαμε κάποια έξοδο, κάποιο ταξίδι, προγραμματίσαμε να κάνουμε αγορές και η κατάσταση της προσμονής για το τί θα βρούμε ανέβαζε την αξία της εμπειρίας, που βιώσαμε. Άλλωστε όταν κάθε υποχρέωση ξεκινά με αρνητικό πρόσημο, δε θα επέλθουν τα θετικότερα αποτελέσματα. Όταν βέβαια κάποιος επιδιώκει να αναζητήσει ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα, είναι λογικό κι επόμενο να είναι κάπως διστακτικός, εκτός κι αν εντοπίσει εκείνους, που ξέρουν να κάνουν τα πράγματα απλά κι εύκολα. Μια εύχρηστη ιστοσελίδα, responsive σε συσκευή κινητού τηλεφώνου, που φορτώνει γρήγορα είναι μια πολύ καλή αρχή για να ξεκινήσει η εμπειρία της ενοικίασης αυτοκινήτου, ιδιαιτέρως όταν θέλεις να τακτοποιήσεις υποχρεώσεις και ζεις σε μια πόλη με γρήγορους ρυθμούς.

 Χρειάζεται λοιπόν μια ενδελεχής έρευνα στον τομέα ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα και οι κριτικές στη Google για μια εταιρεία, από άτομα που έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν μαζί με την εκάστοτε υπηρεσία, είναι ένας σημαντικός δείκτης για το πόσο αξιόπιστη είναι η εταιρεία. Θα υπάρξουν και κριτικές με σκοπιμότητες, αλλά η ύπαρξη μιας σειράς θετικών αξιολογήσεων, είναι ενδεικτικό του ότι οι επαγγελματίες του χώρου ξέρουν τη δουλειά τους.

Πολλά και κομβικά σημεία ενοικίασης αυτοκινήτου και στη Θεσσαλονίκη

 Κι αν υποθέσουμε, ότι αυτά είναι τα «ορεκτικά» για να κάνει κάποιος μια καλή αρχή, όταν ενοικιάσει αυτοκίνητο για πρώτη φορά, το κυρίως θα λέγαμε, ότι είναι οπωσδήποτε, η άμεση online εξυπηρέτηση, χωρίς πολύ γραφειοκρατία και γρήγορη απάντηση όποιων αποριών. Η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση διασφαλίζεται και μέσω δημιουργίας ηλεκτρονικού λογαριασμού. Μέσω αυτού γίνεται η διαχείριση της κράτησης και ταυτόχρονα ο χρήστης μπορεί να ανατρέξει σε προηγούμενες κρατήσεις του για περισσότερη ευκολία. Αν για παράδειγμα βρεθεί κανείς στη Θεσσαλονίκη, δε χρειάζεται να ψάξει για ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη, αλλά να ανατρέξει σε προηγούμενη κράτηση, που ενδεχομένως είχε πραγματοποιήσει στη συγκεκριμένη πόλη με μια εταιρεία και να πραγματοποιήσει ξανά την ίδια κράτηση, εύκολα και γρήγορα. Καίρια προϋπόθεση φυσικά είναι κατά την έρευνα για ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη να έχει βρει τους κατάλληλους επαγγελματίες, που θα έχουν και επαρκή και κομβικά παραλαβής, ώστε να μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα.

 Όταν έως το σημείο της παραλαβής του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου ο ενδιαφερόμενος έχει μια στρωτή και όμορφη εμπειρία, δεν μπορεί παρά να συνεχίσει ευχαριστημένος την ημέρα του και να ολοκληρώσει και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του... με θετικό πρόσημο.