Εντελώς διαφορετική από εκείνη των Ευρωεκλογών θα είναι η προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας για τις επερχόμενες εθνικές εκλογές.

Αυτή τη φορά, αντί για τις ανοιχτές προεκλογικές συγκεντρώσεις που κυριαρχούν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ στρέφεται σε μία σειρά μικρότερων εκδηλώσεων, στις οποίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συνομιλεί άμεσα με τους πολίτες.

Η Νέα Δημοκρατία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως ο πρόεδρός της, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα επιδιώξει να αναδείξει τα κύρια σημεία του προγράμματός του όχι με μεγάλες κομματικές συγκεντρώσεις αλλά με μικρότερες εκδηλώσεις, οι οποίες θα καθιστούν πιο εύκολη την αλληλεπίδραση μεταξύ του ίδιου και των πολιτών.

Αναλυτικά η ενημέρωση της Νέας Δημοκρατίας για την προεκλογική της εκστρατεία:

«Ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων.

Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους».

Επιπλέον, είναι βέβαιο, πως μεγάλο ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ θα παίξουν τα social media καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται τόσο οι νεότερες όσο και οι μεγαλύτερες ηλικίες, ενώ ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ένα νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

ethnos.gr